MIĘDZYNARODOWE FORUM PRODUCENTÓW I DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO W EUROPIE

    Olgierd Bałtaki
HR Director
Samsung Electronics Poland Manufacturing

Absolwent wydziału Prawa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w specjalizacji Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych. Absolwent MBA Franklin University oraz studiów podyplomowych z Zarządzania Przedsiębiorstwami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Posiada blisko 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi głównie w organizacjach z kapitałem azjatyckim m.in. w Panasonic Energy Poland. Obecnie Dyrektor HR Team w Samsung Electronics Poland Manufacturing we Wronkach. Odpowiedzialny m.in. za zarządzanie zasobami ludzkimi i relacjami zewnętrznymi (CSR i Government Relations).
     
   

Szymon Bogusz
Sales Assistant Manager
ELEMATEC

Od lat jest związany z japońskim biznesem w Europie, łącząc pasję do najnowszych technologi z miłością do kultury Kraju Kwitnącej Wiśni. Doświadczenie zawodowe budował w japońskiej firmie produkcyjnej, gdzie odpowiedzialny był za wkroczenie na europejski rynek motoryzacji i AGD. Budowane od podstaw zaufanie i zrozumienie pomiędzy odległymi kulturowo stronami, przyniosło efekt w postaci obustronnie korzystnej, trwałej współpracy.

Kolejnym krokiem było przejście do firmy Elematec – światowego lidera w dziedzinie kolportażu najnowszych japonńskich technologii do niemal każdego zakątku globu. Do tej pory brał udział głównie w projektach motoryzacyjnych, od tego roku jednym z celów jest przybliżenie europejskim OEM unikalnych, japońskich technologii branży AGD.

     
   

Adam Cich
Dyrektor Generalny Electrolux w Europie Środkowo-Wschodniej, Prezes Zarządu CECED Polska.

Adam Cich rozpoczął karierę w firmie Electrolux Poland w 1996 roku jako Dyrektor Handlowy. W 2010 roku objął stanowisko Dyrektora Generalnego Electrolux Poland.
Od kwietnia 2014 roku, Adam Cich jako Dyrektor Generalny Electrolux w Europie Środkowo-Wschodniej, odpowiada za tworzenie i realizowanie strategii sprzedażowej firmy w 25 krajach - w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii i Ukrainie, a także Czechach, Słowacji, Węgrach, Słowenii, Rumunii, Mołdawii, Bułgarii, Serbii i Czarnogórze, Chorwacji, Bośni, Albanii i Grecji oraz WNP, w tym Rosji, Białorusi, Kazachstanie, Uzbekistanie i Turkmenistanie.
Od lipca 2014 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu w CECED Polska, związku pracodawców zrzeszającym producentów AGD w Polsce.
Adam Cich jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego na wydziałach: handel zagraniczny oraz marketing i zarządzanie. Ukończył też studia MBA na University of Illinois.

     
    Alexander Doskocil
Dyrektor Zarządzający
Hirsch Porozell

Wykształcenie: Inżynier Mechaniki Kariera:
  • w branży przetwórców styropianu od 1997 roku
  • pierwsze doświadczenia zawodowe w Hirsch Maschinenbau (austriacki producent maszyn do przetwórstwa EPS i EPP)
  • następnie praca w dziale serwisu dla Hirsch Maschinenbau jako Globalny Dyrektor Sprzedaży, obszar odpowiedzialności Północna Ameryka, w latach 2009-2011 Dyrektor Zarządzający
  • po powrocie z USA praca na terenie Niemiec dla międzynarodowego producenta EPS
  • w 2014 relokacja do Austrii i zarządzanie sprzedażą opakowań termoformowanych z przeznaczeniem do produktów żywnościowych
  • od marca 2016 roku w firmie Hirsch Porozell jako Dyrektor Zarządzający
     
 

Tomasz Dudek
Dyrektor Operacyjny CEE, OTTO Polska

Od niemal 13 lat w branży pośrednictwa pracy. Od 10 związany z OTTO Polska Sp. z  o.o., obecnie na stanowisku Dyrektora Operacyjnego na Europę Środkowo-Wschodnią. Członek Business Centre Club. Absolwent studiów ekonomicznych oraz podyplomowych studiów z psychologii wpływu społecznego na Uniwersytecie Opolskim.

     
 

Cesare Finazzi
Dyrektor Generalny, Dyrektor Sprzedaży
Mesgo Polska

Cesare Finazzi jest absolwentem Politechniki w Mediolanie, Politechniki w Stuttgarcie (Lotnictwo i Kosmonautyka) oraz programu Executive MBA na Uniwersytecie w Łodzi  realizowanym z R.H.Smith School of Business Maryland University i Towson University

Do 2006 roku pracował jako asystent i badacz na Uniwersytecie w Stuttgarcie (wykłady "metody numeryczne" i "Symulacje numeryczne"). Jako członek Międzynarodowego Associate Management Program IMAP prowadzonego przez Daimler Chrysler AG zrealizował projekty:  Mercedes, Stuttgart (DE) ; McLaren, Woking (Wielka Brytania), Detroit Diesel, Detroit (USA); Mercedes Trucksi, Stuttgart (DE).  W 2006 roku objął stanowisko dyrektora generalnego MESGO POLSKA oraz Sales Mangera DACH i wschodniego rynku Mesgo Group. 

     
 

Iwona Chojnowska-Haponik
Dyrektor Departamentu Inwestycji Zagranicznych
Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych

Odpowiedzialna za marketing inwestycyjny, obsługę inwestorów zagranicznych ze szczególnym uwzględnieniem doradztwa lokalizacyjnego oraz pomocy publicznej, wsparcie dla polskich inwestorów za granicą oraz opiekę poinwestycyjną. Absolwentka Filologii Romańskiej na UW, studiów podyplomowych w szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz francuskiej HEC, a także polsko – francuskiego programu studiów doktoranckich. Uczestnik wielu konferencji poświęconych tematyce sektora usług

     
    Ireneusz Jabłoński
Wiceprezydent Łodzi

Urodzony w 1961 roku; specjalista w obszarze zarządzania strategicznego  i operacyjnego, budowania, restrukturyzacji oraz kierowania dużymi organizacjami gospodarczymi i publicznymi. Przez ponad 15 lat związany z sektorem usług finansowych, następnie z sektorem energetycznym, a obecnie z doradztwem strategicznym.

Absolwent Politechniki Łódzkiej, Podyplomowych Studiów Bankowości na SGH w Warszawie oraz studium z zakresu strategicznego zarządzania bankiem w INSEAD Fontainebleau (Francja). Stypendysta University of Wisconsin Milwaukee (USA). W latach 1994-1997 Burmistrz Miasta Łowicza; członek Rady przy Prezydencie RP d.s. samorządu terytorialnego; w 1997r. Łowicz otrzymał tytuł najlepiej zarządzanego miasta w kat. 30-50 tys. mieszkańców, na podstawie Europejskiej Karty Miast. Od jesieni 1997 roku związany z branżą finansową.

Pełnił m.in. funkcje Prezesa Zarządu spółek leasingowych: PBG Leasing Sp. z o.o.; Kredyt Lease S.A.; PKO Leasing S.A. W 2002 roku, jako Wiceprezes Zarządu Banku Częstochowa S.A., nadzorował proces restrukturyzacji Banku oraz pełnił funkcję Menadżera Projektu mBanku – zbudowanego od podstaw, pierwszego w kraju banku elektronicznego. W 2003 roku, jako Wiceprezes Zarządu Banku Pocztowego, przygotował i przeprowadził program restrukturyzacji banku oraz, wraz z zespołem najbliższych współpracowników, opracował nowatorski program wprowadzenia szerokiego wachlarza usług finansowych do placówek pocztowych. W latach 2005-2008 Dyrektor Banku w BRE Banku S.A. w Warszawie, odpowiedzialny m.in. za strategię i nadzór właścicielski nad grupą kapitałową banku; przeprowadził kompleksową restrukturyzację (w ramach programu BREaktywacja) obszaru operacyjnego banku. Od 2003 roku związany z Centrum im. Adama Smitha, a od 2004 roku Członek Zarządu Centrum oraz lider zespołu doradztwa strategicznego.

Interesuje się historią antyczną i gospodarczą świata. Był wieloletnim zawodnikiem AZS (piłka ręczna); uprawia tenis i narciarstwo. Chętnie gra w brydża  i podróżuje. Żonaty, ma trzech synów.
     
    Wojciech Konecki
Dyrektor Generalny
CECED Polska - Związek Pracodawców AGD

Urodzony w 1967 roku, w 1991 roku ukończył SGPiS/SGH uzyskując tytuł magistra ekonomii. Przez 20 lat pracował w branży producentów AGD na szczeblach managerskich i dyrektorskich. Od 2004 roku prowadzi związek pracodawców AGD, CECED Polska, który zajmuje się m.in. reprezentacją przemysłu wobec administracji państwowej, parlamentu i mediów, a także badaniem rynku oraz analizami ekonomicznymi.

W swoich publikacjach specjalizuje się głównie w tematyce elektrorecyklingu i efektywności energetycznej. W sferze samorządu gospodarczego jest od 2005 roku m.in. członkiem władz KIG, przewodniczącym Komitetu Elektrycznego sprzętu powszechnego użytku Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, przewodniczącym rady nadzorczej spółki akcyjnej, organizacji odzysku ElektroEko. Biegle włada językiem angielskim. Żonaty, ma dwie córki.

     
 

Czesław Lang

ur. 17 maja 1955 w Kołczygłowach. Kolarską karierę rozpoczął w klubie LZS Baszta Bytów. Jego największym sukcesem w karierze amatorskiej był srebrny medal igrzysk olimpijskich w Moskwie w 1980 roku. Dwukrotnie stawał na podium mistrzostw świata (brązowy medal, 1977, San Cristobal oraz srebrny medal, 1979, Valkenburg). Pierwszy polski kolarz zawodowy – od 1982 roku ścigał się w barwach najlepszych włoskich grup. Ośmiokrotnie startował w Giro d’Italia, trzykrotnie w Tour de France. Największym sukcesem w karierze zawodowej był triumf w Trofeo Baracchi wspólnie z Lechem Piaseckim (nieoficjalne mistrzostwa świata w jeździe parami na czas). Po zakończeniu kariery sportowej został dyrektorem generalnym Tour de Pologne. W krótkim czasie przywrócił wyścigowi blask i wprowadził go do kolarskiej ligi mistrzów, czyli cyklu UCI World Tour. Twórca wielu imprez rowerowych dla zawodowców i amatorów. Został odznaczony Krzyżem Kawalerskim i Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski.

     
  Magdalena Lubińska
Dyrektor Generalny i współzałożycielka biura projektowego CODE design sp. z o.o.

Specjalizuje się w design-driven innovation, zarządzaniu designem, budowaniu strategii i rozwoju marek w oparciu o design.

Twórczyni sukcesu marki Moho, uznawanej za polskiego ambasadora designu na świecie. Jest pierwszą w Polsce laureatka międzynarodowych nagród z dziedziny zarządzania designem. W 2007 roku zdobyła Design Management Europe Award, która jest częścią europejskiego programu Admire pod patronatem Güntera Verheugena, komisarza Unii Europejskiej do spraw przemysłu i przedsiębiorczości. Laureatka konkursu European SME Week Award 2010, „The Secret of Success - The Many Faces of European Entrepreneurship”, organizowanego przez Dyrekcję Generalną ds. Przedsiębiorstw i Przemysłu Komisji Europejskiej.

Zdobywczyni pierwszego w historii polskiego „Oskara Designu” - red dot design award 2008, a także prestiżowej Wallpaper Design Award 2005. Współpracuje z największymi osobowościami i markami w dziedzinie światowego designu i trendów. Jest jedną z bohaterek książki „Discovering Women in Polish Design” autorstwa Gian Luca Amadei. Od 2014 roku jest członkiem grupy roboczej ds. Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS 19) przy Ministerstwie Gospodarki w obszarze wzornictwa. Doradza strategicznie markom i organizacjom publicznym, takim jak ING Bank Śląski, Amica S.A., Urząd Patentowy RP.
     
 

Zygmunt Łopalewski

Rzecznik Grupy Whirlpool (Whirlpool Corporation i Indesit Company) na Europę Środkowo-Wschodnią


Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Historia, ukończone studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania tej samej uczelni. Po latach pracy w mediach publicznych, od 2006 roku związany jest z branżą AGD. Rozpoczynał w strukturach Indesit Company Polska jako rzecznik, aby po przejęciu firmy przez Whirlpool Corporation pełnić tę funkcję dla obu łączących się organizacji w Polsce. Obecnie jest odpowiedzialny za relacje z administracją publiczną, instytucjami, organizacjami pozarządowymi, jak również mediami w 22 krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

     
  Michael Müller
Dyrektor Generalny
Müller - Die lila Logistik

Urodzony w 1966 roku, jest założycielem Müller - Die lila Logistik, międzynarodowej firmy logistycznej, ustanowionej w 1991 roku. Obecnie pełni funkcję prezesa zarządu, odpowiedzialnego za strategię, sprzedaż oraz komunikację korporacyjną. Z wykształcenia jest administratorem systemów towarowych Schenker oraz absolwentem administracji biznesu w zakresie logistyki (University of Nuremberg).
     
 

Artur Olejniczak
Instytut Logistyki i Magazynowania

Związany zawodowo z Instytutem Logistyki i Magazynowania. Pełni funkcję sekretarza redakcji czasopisma Logistyka. Trener biznesu i wykładowca Wyższej Szkoły Logistyki. Animator i koordynator działań ILiM w segmencie szkół średnich oraz uczelni wyższych. Autor ponad 60 publikacji dotyczących branży TSL na łamach czasopisma Logistyka, Gazety Wyborczej, miesięcznika PRESS, miesięcznika MSP. Specjalizuje się w tematach miękko traktujących o logistyce, przybliżając szerokiemu gronu odbiorców różne aspekty związane z branżą TSL.

     
  Michał Pietruszewski
Prezes Zarządu
E.G.O. Polska

Od 2011 pełni funkcję Prezesa Zarządu polskiego oddziału Grupy E.G.O. – dostawcy kompletnych rozwiązań technologicznych dla branży AGD w zakresie elektronicznych systemów sterowania. Absolwent Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej. Od 20 lat związany z inwestycjami przemysłowymi, na początku kariery jako projektant, a następnie zarządzający projektami inwestycyjnymi oraz zakładami produkcyjnymi dla szwedzkich, francuskich i niemieckich firm w branżach budowlanej, motoryzacyjnej i AGD. Ostatnio był odpowiedzialny za projekt kompleksowego uruchomienia montażu elektronicznego SMT i THT w łódzkim zakładzie E.G.O.
     
 

Konrad Pokutycki
Prezes Zarządu
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

Konrad Pokutycki w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. pracuje od stycznia 2000 roku. Początkowo pełnił funkcję członka zarządu i dyrektora finansowego, natomiast w 2008 objął stanowisko Prezesa Zarządu BSH w Polsce.

Z wykształcenia jest ekonomistą, absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego. Po ukończeniu studiów przez kilka lat wykładał w Katedrze Rachunkowości Uniwersytetu Łódzkiego, w szkołach biznesu oraz w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce. Współautor polsko-niemiecko-angielskiego słownika rachunkowości i bankowości. Konsultant w zakresie zarządzania finansami, doradztwa podatkowego, systemów informacyjnych w firmach konsultingowych. W latach 1993-2000 był członkiem zarządu i dyrektorem finansowym w firmie Rossmann Polska, równocześnie sprawując nadzór nad rynkami zagranicznymi Europy Środkowo-Wschodniej. W roku 2003 uzyskał tytuł biegłego rewidenta. Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej ElektroEko Organizacji Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego SA. W latach 2010-2014 wybrany jednogłośnie na dwie kadencje, społecznie pełnił funkcję prezesa CECED Polska – Europejskiego Stowarzyszenia Producentów AGD. W styczniu br. otrzymał prestiżową nagrodę Wektora 2014 za osobisty wkład w rozwój branży producentów AGD, nowatorskie pomysły oraz innowacyjne rozwiązania, konsekwentnie wdrażane w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

Jest żonaty i ma dwie córki. Zainteresowania: psychologia w biznesie i tenis.

     
  Dariusz Pyś
Senior Specialist COBRO - Research Institute of Packaging
     
 

Vincent Rotger
Główny Manager w Europie Północnej i Wschodniej
Haier

Haier, wiodący lider w branży AGD marki wzmocnił strukturę organizacyjną w Europie zatrudniając Vincenta Rotgera jako General Managera dla regionów Europy Północnej i Wschodniej. Vincent Rotger ponosi odpowiedzialność za P&L management czterech europejski rynków : w Wielkiej Brytanii i Irlandii, w Niemczech, w krajach Beneluxu i w Polsce, a także za rozwój biznesowych firmy w innych krajach Europy Wschodniej, w których Haier prowadzi działalność.

Vincent Rotger dołączył do Haier w 2015  roku. Uznanie zdobył swoją doskonałą znajomością przemysłu oraz umiejętnością zarządzania.

     
 

Aleksandra Rychta
HR Business Partner na Europę Środkowo- Wschodnią, Electrolux

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w specjalizacji Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz studiów podyplomowych z Project Management w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Od lat związana z HR. Przez wiele lat szefowała rekrutacji zarówno w ramach agencji doradztwa personalnego, jak również wewnętrznie w Electrolux - wdrażając nowe procesy i standardy rekrutacyjne w Europie. Od 4 lat wspiera strategicznie organizację handlową w Europie Środkowo-Wschodniej w ramach Electrolux. Jej głównym obszarem zainteresowania są zmiany organizacyjne, myślenie efektywnościowe w organizacji, rozwój i zarządzanie talentami. Praca to dla niej pasja.

     
  Michał Sikora
Land, Technical & Special Economic Zone Consultant Industrial Department
Cushman & Wakefield
     
 

Joanna Sinkiewicz
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów i Reprezentacji Najemców w dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych
Cushman & Wakefield

Odpowiada za utrzymanie relacji i współpracę z kluczowymi klientami, koordynuje projekty prowadzone dla najemców na terenie całego kraju.

Joanna ma długoletnie doświadczenie we współpracy z najemcami z różnych branż, są wśród nich operatorzy logistyczni, firmy dystrybucyjne, sieci sklepów, klienci farmaceutyczni, przedstawiciele sektora sprzedaży internetowej oraz firmy produkcyjne.

Joanna ukończyła wydział prawa na Uniwersytecie Warszawskim i jest także absolwentką Szkoły Głównej Handlowej - kierunek zarządzanie i marketing ze specjalizacją z zakresu gospodarki nieruchomościami. Posiada certyfikat CCIM (Certified Commercial Investment Member). Posługuje się biegle językiem angielskim.

Doświadczenie zawodowe w sektorze nieruchomości zdobywała m.in. w firmie Pinnacle Poland (obecnie PointPark Properties) oraz w firmie DTZ.

Joanna doradzała takim firmom jak m.in. Allegro, Coca-Cola, Damco, FM Logistic, Flakt Woods, Flex, Frohe, InPost, Jabil, Junghenrich, Kellogg, Panalpina, Phoenix Pharma, Sonoco, TRW, VMA, Unisourse, UPS.

     
 

Piotr Skobało
Dyrektor Pionu Logistyki i Obsługi Klienta
Neonet

Piotr Skobało jest menadżerem z 12 letnim doświadczeniem w logistyce, zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz obsłudze Klienta m.in. w branży produkcyjnej, handlowej, e-commerce oraz usług logistycznych. Doświadczenie nabywał m.in. w Whirlpool (w Polsce oraz we Włoszech), Rhenus Logistics a obecnie od kilku lat w Neonet na stanowisku Dyrektora Pionu Logistyki i Obsługi Klienta. Od początku kariery związany pośrednio i bezpośrednio z obsługą logistyczną AGD, w różnych kanałach dystrybucji.

     
 

Agnieszka Sobieszek

Dyrektor Departamentu Pozyskiwania Inwestora, Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, ukończyła również studia podyplomowe w zakresie marketingowego zarządzania firmą oraz organizacji i zarządzania centrum usług wspólnych BPO na UŁ. W Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej S.A. pełni funkcję Dyrektora Departamentu Pozyskiwania Inwestorów i odpowiada za przyciąganie nowych inwestycji do ŁSSE. Jest również odpowiedzialna za kontakty z przedstawicielami władz samorządowych regionu łódzkiego i instytucji otoczenia biznesu w zakresie obsługi inwestorów.

 

Witold Stępień
Marszałek Województwa Łódzkiego

Urodzony 20 lipca 1956 r. W 1980 roku ukończył studia na Politechnice Łódzkiej na Wydziale Elektrycznym (kierunek elektronika). Jest inżynierem elektronikiem. Od stycznia 2001 roku jest członkiem Platformy Obywatelskiej. Od lutego 2002 roku pełnił funkcję sekretarza miasta w Urzędzie Miejskim w Konstantynowie Łódzkim.

W lutym 2008 r. został wybrany do Zarządu Województwa Łódzkiego, a rok później objął stanowisko wicemarszałka. Odpowiada za transport, przedsiębiorczość i informatyzację. Od początku prowadzi m.in. projekty Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, szerokopasmowego Internetu i planu modernizacji dróg regionalnych. Jest także pomysłodawcą utworzenia Wojewódzkiego Centrum Przedsiębiorczości, które skupia nie­mal wszyst­kie najważniej­sze in­sty­tu­cje oko­ło­biz­ne­so­we dzia­ła­ją­ce w regionie łódzkim.

Od grudnia 2010 r. marszałek województwa łódzkiego. Jest członkiem Komitetu Regionów. Od stycznia 2015 roku pełni prestiżową funkcję pierwszego wiceprzewodniczącego Komisji Ochrony Środowiska, Zmiany Klimatu i Energii (ENVE). Jest także członkiem Komisji Polityki Spójności Terytorialnej (COTER). Pełni funkcję Koordynatora inicjatywy flagowej ds. walki z ubóstwem i wykluczeniem społecznym w ramach Strategii Europa 2020 w Komitecie Regionów. Jest sprawozdawcą opinii Komitetu Regionów ws. komunikatu Komisji Europejskiej - „Energia odnawialna: ważny uczestnik europejskiego rynku energii” (ENVE-V-027), oraz członkiem Wspólnego Komitetu Konsultacyjnego UE- Czarnogóra.

W 2012 r. w konkursie organizowanym przez PKP Polskie Linie Kolejowe SA i Railway Business Forum „Człowiek Roku – Przyjaciel Kolei” został jego laureatem i otrzymał statuetkę „Człowiek Roku – Przyjaciel Kolei”. Jako marszałek i członek zarządu Województwa Łódzkiego podjął uchwały, dzięki którym w kadencji 2010-2104 zrealizowano przy pomocy funduszy unijnych oraz budżetu Województwa Łódzkiego m.in.: Termy Uniejów, Regionalny Ośrodek Onkologiczny przy Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Kopernika w Łodzi, modernizację pociągów Przewozów Regionalnych, rozpoczęcie działalności Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, wybudowano i wyremontowano wiele odcinków dróg wojewódzkich, nowy terminal pasażerski na lotnisku im. Władysława Reymonta w Łodzi, odremontowano Pałac Herbsta w Łodzi, zrekonstruowano zamek w Inowłodzu.

Został odznaczony: Złotym Krzyżem Zasługi, Srebrnym Medalem za Długoletnią Służbę, Brązowym Medalem za Zasługi dla Obronności Kraju, Brązową Odznaką za Zasługi dla Związku Żołnierzy Wojska Polskiego, Srebrnym Medalem za Długoletnią Służbę

     
    Marcin Szawliński
Dyrektor Logistyki  w Europie Środkowo-Wschodniej
Electrolux

Rozpoczął karierę w firmie Electrolux Poland w 2015 roku jako Dyrektor Logistyki. Wcześniej przez wiele lat związany był z branżą FMCG .

Od początku swej pracy w Electrolux Marcin Szawliński odpowiada za tworzenie i realizowanie strategii logistycznej firmy w 25 krajach - w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii i Ukrainie, a także Czechach, Słowacji, Węgrach, Słowenii, Rumunii, Mołdawii, Bułgarii, Serbii i Czarnogórze, Chorwacji, Bośni, Albanii i Grecji oraz WNP, w tym Rosji, Białorusi, Kazachstanie, Uzbekistanie i Turkmenistanie.

Marcin Szawliński jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Zarządzania.

     
 

Leda Turai-Petrauskiene, MA, MSc, MCC 
Przewodnicząca Światowego Zarządu Międzynarodowej Federacji Coachów

Leda Turai-Petrauskiene posiada ponad 15-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych organizacjach komercyjnych i non-profit a także jako nauczyciel akademicki.  Jako coach, supervisor zespołów coachów a także członek zarządu wspiera wiele firm w realizacji ważnych zmian i osiągnięciu trwałych rezultatów biznesowych.

Posiada doświadczenie w największej na świecie federacji coachów  International Coach Federation (ICF) jako przewodnicząca Globalnego Zarządu. Jest także przewodniczącą "ICF Litwie", liderem ICF w zespole koordynującym ICF w regionie EMEA oraz współorganizatorką globalnej konferencji ICF.

Leda Turai-Petrauskiene pracuje w dziedzinie rozwoju społecznego, rozwoju organizacyjnego i komunikacji od 1997 roku w wielu krajach. Jej klientami są członkowie zarządu, ścisłej kadry kierowniczej i zespołów kierowniczych, którzy współpracują z Ledą Turai-Petrauskiene w celu stworzenia świadomości wokół nowych perspektyw rozwoju  i nauki podejścia systemowego podczas wprowadzania zmian w organizacji.

Leda Turai-Petrauskiene  posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z sektorem finansowym oraz we wspieraniu banków i innych branż w procesów zmian w trakcie i po kryzysie finansowym. Prowadzi ona także badania w zakresie rozwoju zasobów ludzkich i coachingu korporacyjnego. W 2006 roku została odznaczona jedną z najwyższych nagród prezydenckich- Krzyżem Kawalerskim Orderu Zasługi Republiki Węgierskiej za ułatwianie relacji kulturowych i ekonomicznych pomiędzy Węgrami i Litwą.

     
  Yasunori Umezaki
Supplier Development / Technology Marketing
ELEMATEC
     
 

Hanna Zdanowska
Prezydent Łodzi

Urodziła się w Łodzi. Jest absolwentką XXVI Liceum Ogólnokształcącego. Ukończyła inżynierię środowiska na Wydziale Budownictwa i Architektury Politechniki   Łódzkiej. Po studiach   budowała   łódzkie   osiedla - Retkinię i Radogoszcz oraz prowadziła firmę odzieżową. Sześć lat pełniła funkcję dyrektora biura Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej.

W 2006 roku Hanna Zdanowska została radną Rady Miejskiej, później wiceprezydentem Łodzi. Podlegały jej edukacja, sport oraz fundusze unijne.

Jesienią 2007 roku wybrana posłanką do Sejmu RP z listy Platformy Obywatelskiej. Pełniła funkcję zastępcy przewodniczącego Komisji Nadzwyczajnej „Przyjazne Państwo" do spraw związanych z ograniczeniem biurokracji.

13 grudnia 2010 roku Hanna Zdanowska, po zwycięstwie w wyborach, samorządowych została zaprzysiężona na stanowisko Prezydenta Miasta Łodzi. Na drugą kadencję wybrana przez łodzian już w pierwszej turze wyborów 16 listopada 2014 r. Ponowną przysięgę złożyła 1 grudnia 2014 r.

     
  Marcin Zieliński
Operations Manager Continental Europe for Global Account
Transcom Worldwide

Posiada ponad 10 letnie doświadcznie w sektorze BPO. Na przestrzeni ostatnich lat Prowadził szereg projektów customer care dla krajowych i zagranicznych Klientów. Obecnie pełni fukncje managera operacyjnego dla jednego z głównych graczy branży AGD. Koordynuje infolinie zlokalizowane w siedzibach firmy Transcom na terenie Polski, Portugalii oraz Węgier, dostraczając obsługę dla łącznie niemal 50 marketów kontynentu europejskiego. W roku 2015 prowadził program integracji call center dla globalnego Klienta AGD centralizując usługi dotychczasiwych dostawców u jednego partnera. W następstwie wspomnianego projektu firma Transcom rozpoczęła obsługę Klienta w ponad 20 językach.

Absolwent Informatyki Politechniki Gdańskiej, nierzadko wykorzystuje wiedżę z zakresu IT podczas rozwijania projektów, za które jest odpowiedzialny. Oprócz stanowiska operacyjnego, Marcin Zieliński pełni rolę Managera do spraw Bezpieczeństwa Informacji dla  polskich lokalizacji firmy Transcom.